-.-

hej.
nu är det så att jag ska på hockey imorgon. wihoow, med emma o linnea plus att jag måååste t stan o handla !! jupp. o påt orsdag slutar vi, tummen upp där! men...

skulle ha firat jul med mina kusiner o min farmor o alla dem på fredag, men nu har de flyttats till på måndag o då skulle jag egentligen åkt till skövde o firat jul med mammas killes släkt. tyvärrr måste jag stå över det i år o fira med min farmor, men det ska bli skoj för har inte träffat mina kusiner på ett halv år !



i båstad i sommras. bjuder.
vill bah tbx när jag nu är ute o fryser i snö,regn&rusk.

Kommentarer
Postat av: Pim

Vilka fina bilder bianciiis ;) <3

2011-12-19 @ 20:01:54
URL: http://pimchantiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0