Vart jag mej i världen vänder..

shenare!
idag har jag kämpat mej igenom en hel tung skoldag.. närå, men hade ju orientering o om jag fick välja själv skulle jag ju ta livet av mej varje gng vi orienterar. seriöst, tänker inte bli ngn människa som springer omkring i skogen när jag blir älder så tvinga mej inte..:( thihi, men har ju såklart haft skoj oxå med jennifer så helt misslyckat harre inte vart (:
kom hem t pappa oxå för en stund sen så nu ärre lambo som gäller, o på söndag är det första träffen med Konfan, var ju inte helt säker på om jag skulle konfermera mej först men nu är jag nog det. aoo, o ikväll kommer Idol t lkpg så det får man inte missa,  (;
P U S S  O  K R A M skumbanan

lite sådär halv fin bild från idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0