Linnea gästbloggar!

tjatja! linnea här! bianca kom hit vid 3 då satt jag och emma och kolla på film! så vi fortsatte med det, och nu råka emma just ta sönder min våffeltång, hahah, dock ej med mening... den var ganska dålig ändå... men saksammma.. nu ska jag, bianca och emma fixa håret, och sen vid kvart över 8 ska vi till skolan:) för disco haha i know it sounds nerdy, men har ändå inget bättre för mig;) sen ikväll sover jag hos bianca och imorn blir det träning, men nu ska jag kila! hoppas ni får en underbar fredag! för det ska ja ;) puss&kram skumbanan! emma&bianca hälsar!
PS: ni som trodde det var min blogg på faceboook! LURADE HIHIHIH! DS.
hahaha, typisk bianca style!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0